Freitag, 22. Juni 2012

Tatildeyken bahcem cosmus..;)))

Tatildeyken bir hafta da cosmus bahce..

Asmalar terasi kapatmis.


karsilastirma icin asagidaki fotografi ekledim..
17 Mayista asagidaki gibiydi durum..
31 Mayita ise yukaridaki gibi:)))))



. Cileklerin bir kismi yabani cilek cikti..
Gecen yil yanlis cilekten sürgü almisim.. Onlari kökledik.. iyi olan cilekleden yemege basladik






Yasemin cicegim bu kis cok soguk gectiginden kurtalimayacak durumda..kökleyecegiz herhalde.. Kivimizin birini de kaybettik..


Yabani leylak da kaybedildi..


 Bir de kayisi fidani..Hepsini köklerinden kesildi atildi.. Yerlerine daha soguk havalara dayanikli bitkiler dikildi.. En azindan görüntü olarak da bizi komsularin bakislarindan koruyacaklar büyüdüklerinde.. Dogal yesil bir duvar gibi.;)))

Ilk maydanoz hasati yapildi.
1 Mayista saksilara dikmistim maydanozlari..zaman cabuk geciyor...









. Ayrica semiz otuda büyümüs..iki kere salata yaptim bile...



Terasin görüntüsünü kurtaran sari güllerim muhtesem kokuyor.. Terasta oturup dantel örerkene onlarin kokulari ile mest oluyorum bu ara..;)))




Kökledigim cileklerin yerine saksilara su adini bilmadim bitkilerden aldim iki tane..
Physalis almancasi  Türkcesini  yer kirazı diye buldum..



 Hani kapsül icinde büyüyen sari erikimsi , üzümümsü garip meyve;))) (fotografini cekmeyi unutmusum..simdide asadiya in cek.. üseniyorum.. bir dahaki sefere artik o iki saksinin fotografi :)))

Domatesler cicek acmakta.. hatta simdi yesil yesil domatesler bile var
agidaki fotograflar  2 hafta öncesinin..
simdi domatesler daha büyük :))

Kommentare:

  1. Öncelikle hoşgeldin, bahçen hiç boş durmamış sen yokken. Yine özendim...

    AntwortenLöschen
  2. harbiden coşmuşlar:)canım ne güzel yapmışsın terasını.apartmanda oturan biri olarak çok ama çok imreniyorum.oldukça hepsini afiyetle yiyin inşallah.
    bu arada çok ara verdim ve ihmal ettim biliyorum ama değişim geçiriyorum bu yaşta galiba.kendime söz geçiremez oldum:)

    AntwortenLöschen
  3. :) Süpermiş...
    bir karış toprak olsun yeter neler bitiyor toprakta değilmi ?
    ellerine sağlık. sevgiler.

    AntwortenLöschen
  4. bahçe harika görünüyor maşallah çilekler süper

    AntwortenLöschen
  5. bu bahçede çay içmek lazım...
    off ne içilir ama di mi can :)

    AntwortenLöschen
  6. bayramın kutlu olsun arkadaşım.nice mutlu sağlıkla geçecek bayramlara....seni özlüyorum biliyor musun.çocukları ve seni çok öpüyorum.

    AntwortenLöschen