Dienstag, 8. Mai 2012

Bahcemdeki gelismeler


Sogancik otlarim ben türkiyedeyken büyümüs hatta tohuma kacmis..ama önemli degil..hemen topladim..
buzluga attim






cilekler cicek acmis--baya cilek olacak bu yil..tomatesleri dikecegim alanin kenarindaki taslari da cilekle doldurdum bu yil..







farkli bir cigdem.. cimenlerin arasindan basini cikarmis :)





 --------------------------------------
co ilginc bir meyve..bunun da tohumlarini ektim ..balaim cikacak mi?



Cicekler de diktim bu yil
yumurta kaplarinda olanlar börülce oyalansin diye..




saksinin icinde baya cicek tohumu var.. bakalim cikacaklar mi?
direk topraga attigim tohumlarda oldu bahcede..

-----------
asagidada ada cayim..gecen yil yeniledim ben adacayimi..büyük olan adacayi da duruyor.. ama bu elimin altinda daha yakin..taslarin icine diktiydim gecen yildan:)


------------
feslegensiz bahce olur mu olmaz..:) moderen tohumlar almisim bilmeden--kagidin icinde sakli:)
böylesini hic görmemistim--


simdi biraz daha anlasilir görünüyor feslegenleri nerelere diktigim..köselerdeki yuvarlak kagit mendilleri görüyor musunuz?
simdilik bu kadar.. daha cok fotograf var aktarilacak..ama evde isim de var..
saglicakla kalin:)




Kommentare:

  1. valla bravo kuzum sana.bahçe enfes olacak bu gidişle.bakalım nasıl çıkacaklar.bende merak ediyorum.bu arada o tohumları bende ilk kez gördüm.neler icat ediyorlar.
    şu ilginç meyve başbakanın yediği şeye benziyor neydi adı yaa altın çilekmiydi ne:)
    bu arad bende ödülün var bekliyorum.sevgiler..

    AntwortenLöschen
  2. Gerçekten etkilendim. Belki biliyorsun yani söylemiş miydim ben peyzaj mimarıyım yani bir profesyonel olarak söylüyorum aynı zamanda :) Ellerine sağlık Narçiçeğim, tohumlar bu emeklerini karşılıksız bırakmayacaklardır...

    AntwortenLöschen